Mycket att göra men orken finns inte!



Just nu är det ganska mycket att fixa med men jag känner att orken inte finns idag ;) Imorgon ska jag ha kalas/fest för jag fyller hela 25 på tisdag!
Igår var vi på systemet och köpte massa alkohol vi ska bjuda på och idag var vi på Carlsberg och köpte hem läsk och festis till barnen, vi lånade även bänkar och bord från Carlsberg..
Så i eftermiddag ska mamma passa barnen medans jag åker och handlar all mat sen ikväll ska mamma hjälpa mig lite med dukningen som vi ska ha i uterummet..
Är några som inte kan komma på festen som jag bjudit! Eller en hel del! Typ hela tobbes familj kan inte komma för vissa är bortresa och vissa jobbar! Åh idag fick jag reda på att Siri & Erik inte kan komma för Siri fick inte ledigt från jobbet så det är inte mycket att göra!
Men sen finns det andra som man inte får riktigt svar ifrån och jag känner att det är inte mitt ansvar att ringa å fråga å fråga kommer ni eller inte för ja skrev i inbjudan att OSA senast den 18/5 så jag orkar inte bry mig mer!! Tycker bara att blir man bjuden på nått så får man komma med besked! Inte lätt att planera dukning och mat när man inte vet!
Men, men jag dukar till dom så får vi la se!!!

Igår var jag i Ryggebo med familjen, jag har faktiskt inte vart där sen snickaren har börjat på renoveringen så det var kul att se hur mycket som va gjort!
Åh det blir riktigt bra där den nya trappan ska vara för vardagsrummet där nere blir mycket mer ljusare nu!
Det kommer nog bli riktigt, riktigt bra när allt är klart!

Idag skiner solen och tvättmaskinen går i full rulle! Det bästa som finns är när man kan hänga ut tvätten!

Nu ska jag passa på att sminka mig och skriva inköpslista medans barnen sover middag.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Jag vet precis hur det är gumman =(

Man måste respektera datumet som folk vill veta om man kommer eller ej,

sen är det ju en annan sak om man blir sjuk.

Vi kommer imorgon iaf, skall bli jätte trevligt.

Kram

2011-05-20 | 23:28:04
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: