Febriga tös..



Igår var jag på BVC med Moa och hon fick spruta i båda benen, 1 års vaccinationen.. Hon va helt ok under dagen igår och kvällen men på natten runt två vakna hon VARM som en kamin så jag gav henne en tablett.. Hon kom inte riktigt till ro att somna så ungefär 1-1½ timme tog det innan hon somna gott igen och sov till 09:30 då hon vakna VARM som en kamin igen..
Ringde svärmor och fråga om hon skulle va hemma idag och snäll som hon är så fick Melvin vara där från 10:00-15:30 så Moa fick det lungt hemma och Melvin fick busa å leka utan att bli störd av en gnällig lillasyster..
Moa har haft feber idag och velat bli buren mycket men under kvällen blev hon sig själv igen och har vart glad och pigg och sprungit runt =) Så vi hoppas på att det är över nu... Brukar ju va ett dygn efter sprutan dom kan ha lite feber å va gnälliga..

Idag har jag jobbat mellan 16:00-18:00. Då passade jag på att hämta ut mitt paket från ginatricot och Lindex =) Blev en massa nya snygga sexiga underkläder ja tänkte förföra mannen med ;)
Även ett par lila strumpor till Moa, hade även beställt ett par tajts till hennes husvagnsbody från Lindex men dom va inte med så när ja kom hem kolla ja min mail på min order och där stod det att dom va slut!!! =( Så nu får ja leta i butikerna om dom finns kvar!

Nu har mannen åkt till jobbet och jag ska kolla på bigbrother innan det blir sängen.. Imorgon hoppas jag på att träffa Ida och hennes Jouline på förmiddagen men vi får se för Jouline hade svårt att komma till ro natten till idag så Ida skulle se så hon sover bättre idag annars skulle dom bli hemma imorgon förmiddag åh vila.
Så vi får se va som händer!

Natti!

Minnen!


Melvin med pappa, 8 dagar.


Moa med pappa, 8 dagar.

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Åh underbara du. Hehe me de underkläderna så blir nog T mer än förförd haha.

Lilla J sover nu peppa peppa så vi siktar på att komma vid 10! Puss love you.

2011-03-09 | 22:40:41
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: