Café



Idag efter att ha lämnat min gosse på dagis så gick jag, Moa min syster och hennes ena dotter in till stan.
Vi var inne på lindex och snurra och jag fick köpt en ny "tröja" till Moa. Hon har en sån sen innan i lila och jag bara ÄLSKAR den och det är ett jätte bra plagg att använda som jacka typ... Det är en tjock munk tröja typ.
Så jag ville så gärna ha en sån ny för den lila hon har nu börjar bli liten.. Jag ville helst haft en färg med turkost och rosa men den sluta i strlk 80 så jag fick kolla på större avdelningen och där fanns sån oxå fast i rosa så den köpte jag i strlk 86/92 så hon kan ha den hela sommaren och en bit in på hösten.. Perfekt att slänga på om man bara ska iväg i bilen eller så.

Efter den lilla shopping rundan så gick vi till Falkmanska café där jag inte vart på JÄTTE länge! Det va super gott och jag köpte mig en kycklingbaguett som ja ALLTID köpte förr jag var där med en jordnötskaka till såklart! Men idag fick jag skippa kakan för jag köpte en baguett hem till min man oxå.. pengarna springer snabbt iväg annars!
Så där satt vi och mös med våra caffelatté och min mumsiga baguett! Dock va kaffet ingen höjdare så jag får sätta på en balja till mig här hemma istället ;)

Nu ska jag hämta hem min gosse från dagis igen och i eftermiddag blir det mys med familjen och ikväll träning med min syster! Ska bli skit kul! Spännande å se om det är nått för mig men det tror jag ABSOLUTE för det är dansträning och det ÄLSKAR jag!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Jackan va så jäkla snygg. Åh vill hAAAAAAAAAAAAAA

2011-03-29 | 21:22:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: