Utan sambo tillsvidare...



Just nu har jag ingen sambo i stort sett ;)
Så fort han jobbat klart sitt skift så åker han direkt till huset och jobbar och sliter! Jag har hand om barna men ibland åker vi dit oxå för att kolla hur det går och servera lite fika.
Tobias mamma och hennes gubbe bor där ute och kommer göra det hela sommaren så det känns skönt för när Tobias jobbar så står inte allt still utan dom och snickaren fortsätter med det dom kan..
Just nu är allt bara en enda stor rörig byggarbetsplats!!!
Jag känner mig stressad och paniken rusar genom kroppen när man tänker att om 4 månader ska vi lämna vårt hus helt TOMT och innan dess ska helst så mycket som möjligt vara klart i huset!!
Inte kul att bo i ett renoveringsprojekt med två barn så därför kommer det vara så nu att Tobias får lägga ALL sin tid där ute så får vi ta igen tiden tillsammans sen å njuta i det nya huset =) En sak är säker och det är att det kommer bli så JÄKLA bra!!
Har alltid älskat bo i stan men OJ OJ va man ändrat sig om detta på senare år! Landet är LYX! Så fridfullt, lugnt å harmoniskt! I LOVE IT!!!
Åh våra barn är ju helt klart barn som älskar att vara ute i naturen så dom trivs ju som fisken i vattnet där ute! =)

Idag slutade Tobias jobba kl 12, han kom hem och fick mat som stod klar på bordet efter det åkte han och Melvin till huset där det jobbas för fullt. Moa sover middag och jag går och plockat lite hemma.. Senare i eftermiddag kommer Hanna och Oliver på besök! Va sjukt längesen ja träffa dom! Speciellt Oliver!!!!!!!!!!!!!!! Ska bli mysigt!

Nu ska jag slänga upp lite bilder åt er på vår byggarbetsplats ;)
Längtar tills tiden kommer och ja kan lägga upp bilder när allt är klart! =)
Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge eller va säger ni ;)





Kommentarer
Postat av: Linda

det kommer bli så jäkla bra!!! Ser fram emot att få hälsa på er sen när det är färdigt! :-)

2011-06-17 | 16:05:43
URL: http://www.flowerlowa.se
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Det va så lite så älskade du =)



Ja det känns som en sten lättat från hjärtat =)

Kram

2011-06-17 | 21:10:22
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: