Legoland



I Onsdags kom vi hem från Legoland, vi åkte tillsammans med min systers familj.
Vi hade det jätte mysigt! Varmt väder och barnen hade skoj och åkte olika karuseller.. Zicco fick bo hemma hos mamma och pappa.
Fanns mycket skoj för barnen att göra på legoland men ändå så kommer dom nog ha ännu roligare om nått år när dom kan få göra allt som tillexempel ta körkort, tror man ska va 7 år eller nått sånt..

Vi bodde på en camping som låg 4 mil från Legoland. Bodde i en stuga som var jätte fin, Moa fick ett eget litet sovrum medans ja, Tobbe å Melvin dela på ett större, badrum med dusch å så ett kök med kyl/frys micro, vettankokare, kaffebryggare... Ja där fanns allt!
Så det var ett bra ställe att bo på =)

Men som det alltid är så är det bäst hemma;) I onsdags kväll när vi hade kommit hem så fick vi sålt vår soffa och igår var vi och hämta våra nya möbler.. En soffa, fåtölj och Melvins nya säng.
Vi är super nöjda, fast Melvins säng har vi inte hunnit att bygga ihop än, eller Tobbe... Han har fullt upp ute i Ryggebo. Nu är det lite som händer där ute om man säger så =)
Just idag är Tobbe där, hans mamma å hennes gubbe, snickaren, elecktrikern och en annan byggarbetare som gjuter en bottenplatta där burspråket ska byggas... så full rulle är det...
Jag är hemma med barna, ska jobba idag mellan 15-20 så Tobbe kommer hem snart och tar barna..

Jag hade ont i huvudet hela eftermiddagen/kvällen igår igår och vakna med det idag igen, har tatt teblett mot det men de hjälper inte riktigt, en blandning av vanlig huvudvärk å migrän! Så det kommer bli strängt å jobba men jag ska ändå gå dit och vara trevlig mot mina kunder!! =)
Hoppas på att det ger med sig snart, kan va vädret som påverkar oxå!

Nähe nu ska ja försöka göra nån nytta i vårt stökiga hem trots mitt aj aj huvud!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: