26 Juli 2011



Igår firade jag och Tobias 9 år tillsammans och 7 år förlovade.
Vi gjorde inget speciellt igår, jag jobbade mellan 7-14 sen så åkte vi och kollade på tapeter till sovrummet och vardagsrummet, köpte ett par nya skor till Moa med.
Efter det åkte vi ner till stranden och köpte mjukglass och sen lite senare åkte vi till burger inn och åt.
På kvällen kom mamma och pappa på kvällsfika.

Jag fick en jätte fin bukett med blommor av Tobias =)
Vi ska fira lite mer den 7 Augusti, då ska vi på buskisen på vallarna sen ut och äta på bratt. Jag har skaffat barnvakt så vi kommer han en hel eftermiddag/kväll/natt för oss själva =)

Usch vad fruktansvärt med allt som hänt i Norge! Har en killkompis som bor där och jag var riktigt orolig för honom! Han jobbar nära byggnaden som dom sprängde... Men som tur va var han ledig just den dagen och var hemma i sin lägenhet 2 mil utanför stan... Men han sa trots att han bor 2 mil utanför så hörde han bomben!
Är så glad att ingenting hände honom! Jag lider med alla som förlorade sina nära å kära i Norge i fredags!

Idag kommer min kusin från Canada på besök =) Hon skulle nog stanna 9 dagar eller nått sånt så det ska bli jätte kul!

Nu ska jag hänga upp min tvätt innan det är dags att sminka sig, ska jobba idag på mitt favorit jobb! ;)




Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Grattis till er.

Vilken underbar bukett.

Kramiz

2011-07-28 | 09:57:03
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: