Veckan..



Veckan började med att jag fick magkatarr.. Inget skoj alls! Hade tid hos frissan på Tisdagen och ja tänkte ja ska fasen inte avboka på grund av ont i magen för ja såg ut som ett skatbo i huvudet!
Satt å kved i mellan åt av min dumma mage men jag stod ut dom tre timmar det tog..

Och sen på Onsdag kvällen så spydde Melvin 3 ggr.. Magsjuka ÅH NEJ tänkte jag!! Jag bäddade för mig och Melvin på madrasser i tv rummet där vi sov hela natten. (Tobias jobba natt denna veckan så han kunde inte hjälpa till) Men Melvin spydde inget mer och han vakna bara några ggr av att han va törstig.
Hela dagen igår var vi bara hemma och både jag och Melvin var extremt trötta!

Idag är han pigg och sig själv igen =) Dagis idag igentligen men jag lät han va hemma för att vila upp sig ordentligt så orkar vi nog med alla kalas i helgen =)

Nu på förmiddagen har jag lämnat hunden på hunddagis och så har jag försökt plocka undan här hemma.. Jag och Melvin har även badat Moa.

Nu ska jag förbereda lite lunch sen ska Moa sova middag och jag ska duscha och fixa till mig innan det bär av till jobbet.

Trevlig Fredag allihopa!

Här kommer bilder på stolarna som äntligen har blivit färdig monterade!


Bordet med dom gamla stolarna...




Detta tycker ja personligen blev fint, modernt blandat med gammalt.. Dock så är det trångt just nu men i vårt hus vi ska flytta till kommer det se bättre ut för där är det mycket större finrum plus att vi ska lägga i en skiva till i ordet så det blir större!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Så jäkla snyggt.

Du och jag har samma smak.

2011-02-18 | 16:27:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: angelica

De blev jätte bra!

tur att de gick över fort för Melvin!!

Ha en bra helg!!

Kram

2011-02-18 | 23:08:51
URL: http://jenkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: