Moa 1 År Idag!



Var tar tiden vägen?!

Idag blev Moa 1 år!! Min lilla tös börjar bli stor! Det är läskigt vad fort tiden gått men har man ett barn sen innan så flyger dagarna iväg som utvecklas till månader!!

Idag har vart en mysig dag!

Började med att hela familjen åkte ut till ICA skrea strand för att beställa all mat till på lördag (då det blir stort kalas för båda barnen) sen beställde vi en tårta med till Lördag.
När vi kom hem gjorde jag och Melvin en smaskig gräddtårta =)

Tobias jobba eftermiddag denna veckan så jag kände jag ville göra nått på Moas 1 års dag. Okej hon är så liten och förstår inte och för hennes del kan hon lika väl fylla på lördag men för mig spela det roll och jag ville såklart fira min tös så min syster och hennes två charmtroll kom och även Ida och underbara Jouline och sen lite senare kom även Jessica. Då blev det kaffe och tårta och paket öppning.

När alla gått hem så följde Jessica med mig och barnen ut på en runda med Zicco, och efter det åkte vi och köpte pizza =) Mums!!...
Strax efter kl 19:00 kom mor och far med presenter till Moa. Även då blev det kaffe och tårta och en massa bus å mys.. Moa va på EXTREMT härligt humör och hon skratta och busa med mormor och morfar så dom skratta så tårarna spruta så det va en riktigt mysig kväll!
Jessica busa som bara den med Melvin som han nog uppskatta för det har vart mycket med Moa idag så han har nog kännt hallå här e jag!

Kl 21:00 åkte alla hem och jag la barnen som somna bums!

Tack alla ni som var med och firade min dotters 1 års dag! Och stort tack för allt fint hon fick!!


Paket öppning på morgonen =)


Melvin hjälper till med tårtan =)


Blev förvånad över hur BRA Moa kan äta själv! Hade ingen aning om detta! *STOLT MAMMA*
Tårtan va verkigen smaskig tyckte Moa!! =)


Moa säger hej då till sin vän Jouline =)


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Tack själv för en toppen eftermiddag.

Jätte god tårta och massa mys.

Hoppas hennes paket kommer till användning lite längre fram =)

Kram

2011-02-21 | 22:12:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: