Jätte kul!



I Lördags var jag på förfest hemma hos Ida, vi hade jätte roligt! Massa härligt tjejsnack..  Pappa var snäll och kom och hämtade hos 23:30 då vi åkte in till stan och gick in på Harrys =) Det va kul ute men mycket folk så det blev nästan jobbigt ibland! Var hemma runt 03:30.

Igår var jag trött och seg hela dagen med huvudärk men på eftermiddagen/kvällen mådde jag mycket bättre så vi åkte till huset och var där en stund sen åkte vi till willys och handlade sedan blev det hämtmat från stantons!

På kvällen kollade vi såklart på solsidan sen blev det wallander. Vi dippade grönsaker och chips och åt godis.. Hade inget lördags mys med familjen så det fick bli söndagsmys =)

Idag har jag och Moa vart och hjälpt mormor öppna butiken och där stannade vi till 11. Nu har Moa ätit och sover middag, jag ska också äta nu!
Känns helt sjukt gött för Melvin har ändrade tider på dagis nu och är nu där Mån,Tis och fredag 08:15-13:15 så det är jätte skönt att få längre tid hemma och att han får middag på dagis! Innan har han vart där mån-fre 08:15-11:15 vilket inte vart bra för man har knappt hunnit göra nått på förmiddagen sen ska maten i stort sett va klart när han kommer hem för han e jätte hungrig!
Så det e skönt dom ändrat det plus att man får två dagars sovmorgon =)

Nu ska jag äta middag och kolla tv, passa på medans man har egentid =)

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Va härligt att de ändrade tiden.

Måste vara jätte skönt.

Kram

2011-02-07 | 18:12:30
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: