Alla Hjärtans Dag!



Idag plinga det på dörren och utanför står en man med en bukett i handen och säger är det du som är Åsa? Öh jaa.. Varsegod säger han och går!
Mitt första blommbud och det var såklart från min man =)

På förmiddagen travade jag och min syster upp till mamma där det blev fika och barnen fick alla hjärtans dag present och jag fick lotter! Vann hela 75 kr =)
Nu blir det bara mys med våra barn och sen lite senare ska vi åka och äta nånstanns men vi har inte bestämt var än, blir inget lyxigt för ekonomin finns inte riktigt där så vi kör på nått enkelt..

Tobias fick present av mig oxå idag, han fick hjärtformade toast till frukost och sockar och kalsonger där det stod Älskar Dig.

Hoppas ni alla får en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag!

Puss & Kram till min familj och alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Du har en gullig man du =)

Jag fick en kebabtallrik inte illa pinkat hahha =P

Näe ekonomin är inte den bästa sådär innan barnbidraget och mammapenningen.

Tack söta du.

2011-02-15 | 13:48:36
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: angelica

Sikken fin man, jag fick

"Jag tänkte köpa blommor"..

2011-02-15 | 17:26:59
URL: http://jenkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: