Skogspromenad!



Idag på förmiddagen så åkte jag och barnen till skogen med vovven och plockade ris.
Åkte direkt till mammas affär/jobbet och myste lite ute och fikade. När vi kom hem ställde vi riset i en vas och satte i fjädrar så nu är det lite påskpyntat hemma hos oss..

Igår hade vi visning, det var 3 styckna som var jätte intresserade som ville komma på en visning till och så var det en man här igår också men hans fru kunde inte följa med så dom kom idag och tittade.. Mäklaren ringde och sa att han var uppbokad hela dagen så han fråga om vi ville ta emot dom. Dom ska resa bort på lördag och vara borta 2 veckor så vi kände då tar vi visningen själva så mister vi inte dom spekulanterna... Dom ska va med i budgivning över sms..

Har vart hos frissan idag och färgat håret så lite ljusare är man nu =)
Gick en sväng på stan efterråt och köpte present till min far, fick även köpt lite nya underkläder till mig och ett snyggt skärp..

På kvällen gick vi hem till mor och far där det blev årets första grillning!! Gud så gott!!! Vi satt ute till kl åtta sen gick vi hem och la våra trötta barn..

Nu ska jag och älsklingen slappa lite i soffan innan det blir läggdags för oss med.





Kommentarer
Postat av: fanny

Har ni inte haft varmt i falkenberg i helgen? Tänkte eftersom att barnen hade overall på sig? Vi har runt 21-23 grader å ungarna går i linne å shorts :)

2011-04-25 | 18:01:42
URL: http://mammamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: