Barnkalas!



Idag ska jag och Melvin på barnkalas! Vi ska hem till Viggo som fyllt 3 år.
På förmiddagen idag var vi hos min syster och lekte med hennes barn, vi försökte smitta över lite koppor till dom från Moa ;)

Moa har fått ännu fler koppor men hon har inte så jätte många än.. Får la se hur mycket hon får, hade ju vart skönt om hon inte får så extremt mycket!

Veckan som kommer har vi MYCKET att göra, kanske stressen som gör att man har migrän varje dag! Vi ska ju ha husvisning på onsdag och här ska va rent å snyggt!!

Dit vi ska flytta är det MYCKET att göra!! Vi vill bara att snickaren ska vara klar NU så vi kan göra allt det roliga!
Lägga golv, tapetsera, sätta in nytt kök, fixa på barnens övervåning och INREDA med möbler =) Det älskar jag!!!
Det är ett gammalt hus så det ska in nytt värmesystem och trappan ska flyttas och byggas om, ute rummet ska isoleras och göras om till finrum, byta tak, bygga burspråk m.m.

Så vi har mycket i huvudet nu!!! Mycket med det nya huset och mycket med försäljningen med detta huset och så två barn en hund å ta hand om i allt + jobb!

Nähe nu ska jag slå in paket till Viggo som inte blivit gjort än sen får vi väl börja fixa till oss inför kalaset =)
Tobias och Moa ska vara hemma och mysa =)

Hoppas ni alla haft en bra helg och en fortsatt trevlig Söndag!



Kommentarer
Postat av: fanny

Tyvärr så verkar inte kopparna smitta så mycket som alla tror.. För min systerson har det och jag har vart fär med barnen mycket för att dom ska få det, men de händer inget. Jag har till och med gnidigt Alice emot hans koppor å sånt, låtit dom pussas men nopp :P

2011-04-17 | 18:23:28
URL: http://mammamodin.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Ändå är du världens bäst vän och glömmer inte bort en.

Älskar dig. Puss

2011-04-17 | 20:01:00
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 | 11:16:30
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: