Me And I Party!



Idag har jag haft Me And I Party hemma hos mig! Det va jätte mysigt och jag fick beställt massa fint! Dyra kläder men super fina! Köpte två tröjor, ett par byxor, en mössa och sockar till Melvin. Moa fick en mössa och en klänning, och jag själv en mössa!
När alla gått hem var Åsa lagom trött på att vara inne (efter att vart inne hela dagen å städat innan partyt) så jag och Moa tog oss en promenad och gick upp till mamma i närbutiken och hälsade på lite.
Underbart gott å gå och plufsa i lövhögarna!

Barnen har precis somnat så nu är det lungt i stugan! Moa har blivit jätte duktig dom senaste kvällarna med att somna själv. Man har alltid fått gå å bära henne tills hon somna sen lägga henne på sitt rum men nu börjar tösen bli stor och tung så nu vänjer vi henne med att somna själv =)

Nu har jag gett mig in på å gjort ett collage på lite bilder på huset! Lite rörigt kanske å se men ja... Det e så ni får en liten överblick på hur d ser ut! Det är en fruktansvärt mysig gård!


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Det är verkligen jätte mysigt där ute =)

2010-10-17 | 20:32:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: