Fotografering =)



Idag har jag ägnat dagen åt att jobba mellan 10:00-13:00 fick lära mig att öppna för på torsdag ska jag öppna helt själv =)
På eftermiddagen när Tobbe åkt till jobbet tog jag med barnen hem till Siri där även min gamla klasskamrat sen gymnasiet var så vi hade det väldigt mysigt och fika å tjöta.
Efter det åkte vi hem och åt kvällsmat.

Imorgon ska Moa fotograferas hos en fotograf så Melvin badade henne så hon är ren å fin imorgon! =)

Just nu har jag Jessica på besök, vi käkar godis och har de gott medans mina barn ligger där uppe å sussar så gott! Jessica kollar på ett tv program som jag inte brukar titta på så jag passa på att skriva några rader här!


Melvin tvättar Moas rygg


Nu är håret tvättat med...


Puss på dig lillasyster nu är du färdig badad! =)

Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Naw dina barn är ju så söta.

Duktig han är Melvin som hjälper lillasyster.

Det är kärlek det.

2010-10-19 | 12:35:14
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: