Magdans ♥





För er alla som inte vet så har jag gått i magdans och det är så himla kul!! Slutade när jag blev gravid med Moa men nu känner jag att jag måste börja igen för jag saknar det!!! Det är en väldigt kul och sensuell dans!
I LOVE IT!

Har fått köpt väldigt många julklappar och det känns toppen!!!! Hur skönt som helst!! Har bara nån enstaka julklapp kvar! Så himla gött att ha de gjort! Och i vanlig ordning så är det alltid jag som letar upp och slår in julklapparna till alla och Tobias bara betalar sin del. Gött han har det ;) Han hatar allt som heter julklapp men ja gillar det så jag tar hand om den biten =)

Ikväll kommer Karin och John! Ska bli så himla kul!! =) Vi ska laga wook mat med ris och till efterrätt blir det panacotta med hallon. Åh som avslut på kvällen blir det massa snacks å alkohol =)

Så nu e det dags för mig att städa!!



Denna tavlan får Moa i julklapp



Har äntligen hittat en liten lagom docka till Moa som hon ska få i kalender tomten.



Detta är kalender tomten! (Min syster gjorde denna till Melvin)


Ni får alla ha en riktigt trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Ja det skall jag nog allt ta och göra =)

2010-11-22 | 13:49:20
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ibrahimalice

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-06-05 | 17:23:08
URL: http://ibrahimalice.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: