21 Februari! =)



Den 21 Februari ville vår dotter Moa titta ut till oss! =)
Allt gick jätte bra men otroligt fort!!
Var på kalas hos min syster på lördag kvällen å skrattade å hade roligt.. På natten vid tre började ja känna lite små värkar..
Kl fyra ringde jag förlossningen och sa att jag har värkar..Men dom sa till oss att stanna hemma längre för jag är fortfarande i fas ett där det fortfarande är väldigt regelbundet...
Men fasen va fel dom hade!!
Väckte Tobbe och sa nu måste vi åka... Vi var på förlossningen kl 05:30 och lilla Moa föddes 06:06

När vi kom in skrek jag efter ryggmärgsbedövning men dom sa vi måste undersöka dig först vilket dom gjorde sen så sa dom.. Åsa det finns ingen tid för det för bebisen kommer nu...
Jag tittade lite förskräckt på lustgasen så tänkte ja okej bli bara jäkligt full nu på en gång.. haha
Så jag sög in allt va ja kunde och sen va ja i min egna lilla fyllevärld =) Allt gick otroligt fort och hon ploppa ut så otroligt fort!

Vår lilla snäcka vägde 3580 gram och va 50 cm lång... Men nu väger hon lite mer ;)
Allt går bra här hemma, hon är otroligt snäll hela tiden! Åh sover hela nätterna =)


På BB.. Jag är inte speciellt snygg men vem e det efter en förlossning..


Vår underbara snäcka Moa =)


Stolt storebror


Stolt pappa och en trött bebbe =)

Kommentarer
Postat av: Emelie Månsson

Så himla söt! Massa grattis! :)

2010-03-04 | 14:09:39
Postat av: Alexandraida♥

Grattis igen till er alla tre.

Härligt att allt gick så fort =)

Du är en van mamma nu ;)

All lycka till er.

Kram

2010-03-06 | 12:31:33
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: