Februari äntligen!!



Jaha nu äntligen är det Februari månad vilket betyder att bebisen kommer väldigt snart!! =) Har haft väldigt mkt förvärkar nu faktiskt... Ska bli spännande å se vilken dag han/hon tänkt komma ut till oss =)
Melvin fyller även tre år den 25:e Februari! Tiden går fort!! Stora gossen!

Ikväll ska jag på bio med min brors tjej =) Vi ska se Avatar =) Riktigt go tjej han fått tag i =) Åh jag och hon har roligt tillsammans så det e jätte kul!! =)

Här får ni se min nya grymma mössa ;) Älskar den =)





Nästa gång ja skriver kanske Melvin är storebror! Vem vet, vem vet.....

Kommentarer
Postat av: Alexandraida♥

Lycka till gumman

2010-02-02 | 17:45:15
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: