Moa dagens kändis i HN ♥



Idag var Moa äntligen med i HN.. Dock är jag inte nöjd med bilden =(
Det ser inte riktigt ut som hon... Den är liksom så konstig i färg och hon är helt vit i hyn, så jag tycker det är lite keligt men va gör man!

såhär ser bilden ut i verkligheten å i tidningen ser den ut såhär...



Som ni ser e det ganska stor skillnad på min lilla tös och ja kände knappt igen henne först i tidningen men,men... Va gör man! Hon e söt ändå ;)

Igår bakade jag för fullt! Det blev choklad muffins och banan/hallon muffins och maränger... =) Så Tobias fick sig en rejäl fika efter jobbet ;) haha haha...



Fika bordet.. =)



Får väl stolt visa upp mina maränger oxå ;)

Snart kommer Louise och Jessica på fika sen så ska jag hämta Melvin på dagis. Senare i eftermiddag ska jag och Tobias till Gekås och köpa dom sista julklapparna å även se om vi hittar ett par nya termobyxor till mig.

Nu ska jag förbereda förmiddagsfika till min syster och min vän ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det var en väldig skillnad på bilderna, tråkigt men roligt att hon kom med i HN :) Kram på er!!

2010-12-12 | 20:07:13
URL: http://zandrasundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: