Ultraljud idag =)




Hej hallå!
Idag var vi på ultraljud och fick se lille knattisen för andra gången, kikade lite på han/hon i vecka 10 men nu va bebisen betydligt större! =)
Barnmorskan gick igenom hela bebisen från topp till tå och allt såg perfekt ut sa hon =) Va beräknat till den 7 Februari men hon ändra till den 8 Februari så det va inte mycket hon ändra, en stackars dag ;)
Vi fick totalt 6 bilder på knattis =)

Efter det roliga besöket hos barnmorskan åkte vi hem och åt sen så åkte vi till Göteborg och gick på IKEA =) Vi köpte ett vitrin skåp att ha all vår sprit i. Vi håller på att möblera om här hemma för att göra plats för knattisen så vi har tatt bort det skåp där vi hade all dricka i innan.
Köpte också lite sänglakan till Melvin och krukor till mig, å massa annat små plock. Hittade lite möbler som vi ska ha i bebisens rum men vi ska vänta me å köpa det tills vi har tömt rummet helt och målat om.

Just nu är Tobbe iväg och styrketränar... Jag ska ge Melvin kvällsmat nu sen ska vi bara mysa han och jag tills pappa kommer hem igen!

Nu får ni njuta av lite bebis bilder.. ;)





Knattisen ligger och pressar upp foten i magen på mig! =)




Bebisen vinkar med handen till oss =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojojoj vilka bilder, där ser man ju verkligen det lilla livet! Häftigt!

Hoppas du fortfarande är nöjd med designen och mår bra! Kram Sara

2009-10-01 | 07:08:35
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: