Vaccination



Igår efter jobbet åkte jag till vårdcentralen och vaccinera mig mot svininfluensan... Jag är med i krisgruppen för jag är gravid så jag fick göra den nu =) Min systers man har fått ta nu med för han har svår astma... Inatt sov jag inte sådär jätte mkt, har haft värk i armen hela natten plus att ja inte kunde ligga på den sidan =(
Idag har jag ont också men det är bara när jag ska lyfta och när jag höjer eller sträcker på armen... Jag hoppas inte ja kommer få mer biverkningar! Vissa får feber, frossa, yrsel m.m.

Melvin har lite små fisfeber.. Men han har soppas lite så man kan vara hemmifrån, lden har legat mellan 37.3 och 37.7 idag. Så vi har orkat med marknaden idag också, köpte mig ett par smaskiga munkar, en ballong till Melvin. Han fick en tröja och en leksak av mormor som också va me i stan.

Just nu är jag hemma hos svärmor. Tobias mobror och ena kusin ffrån enköping har kommit idag och dom har med sig en lastbil och två grävmaskiner så här grävs det!!! Ska flytta vägen som går till huset och lägga ner en septertank. Imorgon kväll kommer ytterligare två från Enköping som ska hjälpa till med arbetet så Måndag-Tisdag är det klart! =)
Kommer uppdatera med lite bilder sen...
Melvin trivs som fisken i vattnet just nu för han ÄLSKAR grävmaskiner och lastbilar å traktorer så han är me precis överallt... Han har vart ute ända sen vi kom hit men jag håller mig inne för ja har bara leggings så jag fryser som ett asplöv där ute, ska vi hit imorron igen blir det att ta med termobrallor...!!!

Måste säga också att detta e min sista vecka på barnavdelningen nu! Känns tråkigt att byta avd nu när man lärt känna så många härliga människor men jag ska hålla kontakten med dom ändå! Det har vi lovat varann, men det ska samtidigt bli roligt att komma tillbaka till belysningsgänget också! =)

Hahah tittar ut genom fönstret å om jag inte ser helt fel så åker Melvin grävmaskin, får springa ut å ta lite kort :P

Ha d!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: tack så mycket du^^



ååh jag vill inte att du ska byta ju:/ men vi får ses nån gång på fritiden tycker jag^^ bio eller nåt:)

2009-10-21 | 19:09:12
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du med i krisgruppen? trodde de hette riskgruppen? men vad vet jag, jag är inte med

2009-10-23 | 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: