Alla sjuka känns det som!



Min bror ligger där hemma och har svininfluensan och min systerdotter är också sjuk och har legat på sjukhus...Men hon hade ingen influensa va proverna visa i alla fall.. Hoppas dom båda blir friska snart, tycker så synd om dom!

Nu har jag gått så långt att jag är inne i vecka 30!! Går juh super fort! Bara tio veckor kvar! Men jag tror den sista tiden kommer bli seg!!!

Igår kväll var Fanny och hennes man Baste här =) Dom hade med sig lilla Alice =) Super söt är hon!!! Åh så liten =) Melvin blev genast så stor! Han fick hålla henne och han var super stolt! "Memmin hålle bebis" sa han =)
Det va första gången jag och Tobias träffa Baste och han är super trevlig! =)

Nu ska jag hem till mamma och dricka kaffe åh hämta mina gardiner hon så snällt sytt upp åt mig, sen ska jag hämta hunden på hunddagis sen vidare till Fajans och hämta Melvin på dagis =) Efter det kommer Jenke och Viggo hit... Mys mys!

Här kommer bilden på sötnosarna!!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: ja det var en riktigt lyckad kväll!

2009-11-26 | 14:08:12
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: