Så nyfiken!



Är en speciell sak jag ska få svar på, på torsdag!! Ska bli mycket intressant att höra va dom säger! =) Jag ska uppdatera er i slutet på veckan ; )

Jaha allt rullar på... Jobbar å sliter så jag har aldrig tid att sitta vid datorn känns det som!! Men,men jag har inte så mycket att skriva om ändå!! Som sagt så jobbar man mest...

Har lite att se fram emot=) På fredag blir det lisseberg med Tobbe, Amanda och Andreas=) Ska bli roligt =) Vecka 33 åker jag, Tobias å Melvin till kolmården och ska övernatta i stuga å ha massa mys =) Kände att vi måste göra nått i sommar när Tobbe har semester men det blir en kort visit på 3 dar bara för jag jobbar och kan inte få massa ledigt!

Nähe det va nog allt för denna gången, imorron börjar ja sju å ja ska cykla till jobbet så ja ska snart lägga mig..
Men ja skriver till helgen lr nått... Jobbar i helgen men ska försöka få tid att skriva =)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: