Jobba i eftermiddag



Idag börjar jag jobba klockan 14:00... Har jobbat en vecka nu... Känns gött att dra in massa pengar... Trivs faktiskt bra på min nya avdelning men saknar många av mina gamla arbetskamrater..

Idag har jag och Melvin varit och köpt jätte söta utemöbler!!
Nu väntar vi bara på det fina vädret igen, idag står regnet som spö i backen...Men det e bra på ett vis för vår gräsmatta är inte grön utan gul så det behövs regn!!


(Melvins nya möbler, tog kortet i butiken..)

Jaha annars så rullar allt på med allting.... Just nu är Tobias äldsta kusin här från Enköping, dom sover ute i Årstad. Träffade dom hela eftermiddagen & kvällen igår.. =)

Har vart på stranden lite oxå i veckan som va när jag var lite ledig.. Brände mig dock nått fruktansvärt på ryggen men det har börjat bli normalt igen =) Rött är det än men det bränner och svider inte mer...


(Melvin och pappa)


(Melvin med mobror Nicklas)


(Melvin äter frukost på skrea strand med mormor, morfar, mamma,pappa och mobror Nicklas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: