God Jul & Gott Nytt År!



På kvällen innan julafton började jag känna mig trött å seg så jag gick och la mig ganska tidigt, sov inte en blund den natten...Hade så ont i magen så ja tänkte nu kommer väl bebisen födas. Men det va inte magont på det viset utan lilla Åsa hade fått magsjuka, så kl sex på julaftons morron stod ja åh spydde som en gris =( Så Tobias och Melvin fick åka utan mig till svärmor och fira jul.
Jag sov en stund på förmiddagen och tog mig en dusch vid lunch.. Sen hämtade pappa mig vid två tiden så va ja där och slappade i soffan. Som tur va så kräkte ja inte nått mer än då tidigt på morronen så jag va med på julaftons kväll, dock välldig trött å hängig! Tobias och Melvin kom kl fem. Fick en massa fina julklappar! =) Melvin va super duktig, han gick själv fram till tomten (Morfar) och hämtade paket. Han vågade även krama tomten två ggr.



(pappa visar hur man gör)

Dagen efter julafton mådde jag precis som vanligt igen =)

Idag har Tobias börjat måla i bebisens rum =) Skönt att ha kommit igång me det =) Va hos vår barnmorska idag och allt såg bra ut.. Bebisens hjärtljud är verkligen olika efter varje gång.. Sist va dom höga men nu låga..


Vecka 34+0

På onsdag kommer Fanny och Baste hit och fikar, då tar dom även me sig sin emmaljunga tvillingvagn som vi ska köpa =) Nice,nice =)

På nyår blir det ganska lungt, orka inte bjuda hem massa folk detta året så vi ska hem till min mor å far åh fira med min fabror å hans fru så det blir nice.

Nähe nu ska jag och älsklingen se en film å bara slappa för vi är så mätta efter min super goa tacopaj ja gjorde innan :P

Kommentarer
Postat av: Fanny

så lite så.. haha de va baste som tog ur sakerna så han är ju som han är.. men ja rekomenderar att lägga nått under för det blir mjukare då.. tycker alla emmaljunga hårdlift/city korgar är såna.. vart lika dant med alla emmaljunga ja haft.. :(



Men ja kommer förbi med vindskyddet när ja hämtar saga nästa gång.. :) Kramar

2009-12-29 | 22:18:38
URL: http://mammamodin.blogg.se/
Postat av: Alexandraida♥

Hehe men Åsa vad har du ätit ;)

du spricker ju snart =P

Sötis mage du har.

Puss

2009-12-31 | 13:02:20
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: