Dagarna går undan!



Ja dagarna dom går även fast man ibland inte tycker man gör så mkt på en dag så springer dom iväg!
I helgen fick vi gjort en massa bra grejjer men det va nästan heldags projekt... I Lördags så åkte vi till klippan som ligger typ ca.. 7-9 mil härifrån där Fanny å Baste köpt hus. Så vi var och hälsa på dom och fika. Det va mycket trevligt, Baste å Tobbe verkar ha trevligt ihop=) Fick träffat Bastes son Anton oxå=) Har ju bara sett han på kort innan!!
Åh lilla Alice kunde jag inte motstå för en sekund nästan.. Tror jag höll henne nästan hela tiden vi var där;) haha...Men hon e juh så SÖT!
När vi skulle åka hem igen så fick Saga åka med, Fanny å Baste skulle lämnat henne i Fbg på söndagen men bara för dom skulle slippa köra fram å tillbaka så åkte hon me oss en dag tidigare så vi lämna henne hos hennes mormor..Hon va så söt för hon satt fram i bilen brevid mig och så såg ja att hon blunda, då titta hon upp åh sa: Mina ögon är lite konstiga ibland! haha söt!


Jag me lilla Alice =)

Igår söndag åkte vi till ätran vilket tar ca 40 minuter me bil och hälsade på Hanna och Jimmy=) Kollade in deras nya lägenhet. Jimmy hade bakat kakor, mumms =)
Melvin och Jimmy busade hela tiden vi va där, när vi skulle åka hem ville Melvin stanna och sova hos dom men det ville inte mamma Åsa för hon ville ha sin gosse me hem =)

Så helgen sprang iväg, åh idag medans Melvin va på dagis hann vi me åh tjöta me dom på försäkringskassan och på arbetsförmedlingen å så lämna vi in kameran på lagning. På eftermiddagen lämnade jag Melvin hos mamma å pappa medans ja va på vatten gympa.

Tobias vaccinera sig idag på jobbet, är lite nervös att han ska vakna me feber eller nått imorgon..Vi ska nämligen till Halmstad då och ta gravid bilder på en studio...spännande... =) Det va min bror som tipsa om det! På tal om min bror så är han mycket bättre=) Han e bara trött å sover mycket om dagarna..

Nähe nu ska jag avsluta här känner jag... Tobias slutar jobba nu kl 22 och då blir det lite tv tittande innan det e dags att krypa till kojs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: