Kalas/fest!



Tobias kalas/fest blev lyckad! Vi bjöd på smörgås tårta, kaffe och chesscake.. Senare på kvällen blev det godis och chips =)
När klockan närma sig tio åkte alla hem, utom Amanda, Andreas, Stefan, Thomas.. Vi satt i ute rummet och alla blev kalas fulla! Klockan halv två åkte dom in till stan för att gå på krogen, kändes jäkligt trist att bli lämnad kvar hemma.. Men Melvin låg ju och sov och han kan man inte lämna själv plus att gravid som jag är så får man helt enkelt va utan festandet ett tag framöver ; ) Så jag gick hemma och plockade undan alla ölburkar,flaskor glas m.m.

Idag går jag in i vecka 18! Helt otroligt va tiden går. Om två veckor så har ja gått halva tiden!! Shit alltså! Jag har riktigt ont i ryggen, börjar bli rädd för om det kan va foglossning, men vi får se, får prata med min barnmorska när vi ska dit den nioende och göra ultraljud =)
Knattisen i magen sparkar mycket!! faktiskt just i detta nu sparkas det där inne!! =) Härlig känsla som inte går att beskriva!!

På fredag blir det begravning, känns tungt... Men det ska bli skönt när den är över, är alltid jobbigt att ha sånt framför sig!

Nähe nu ska jag titta på en film ja hyrt medans Melvin sover middag!
Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: