usch...



Vilket blås väder....Inget kul alls... Ska till BVC idag med Siri och hennes syster så vi får väl se så vi inte blåser bort på vägen dit...För övrigt händer det nog inte så mkt mer idag... ska köpa lite småprylar i stan och hämta ut kort som jag lämnat in för framkallning...

Imorgon ska vi åka till halmstads sjukhus och hälsa på Tobbes pappa som opererades igår.. Sen när vi kommit hem då ska jag duscha å fixa till mig för då bär det av hem till min granne Malin där det blir förfest sen bär det av in till stan =) Tobbe och Melvin ska ha en riktig killkväll...=) Ser fram emot imorgon faktiskt, det ska bli sköj att festa till det lite=)

Får väl oxå skriva att Melvin gör i stort sett framsteg varje dag!! Han går självmed gåvagn, han kan stå och hålla i sog i saker, han kan sätta sig upp ifrån det att han ligger på mage..Han kan peka och säga Titta och Mamma...(fast mamma säger han mest när han e ledsen åh trött) sen finns det en sak till som han lärde sig i förrgår men det går inte att beskriva ställningen han ställer sig i men det blir svårt att förklara ; )
                                                                               
                                                                                              

Sitter just nu och lyssna på en låt som får mig att tänka på min kusin Karin.. Saknar henne grymt mycket hela tiden.. Hon är inte bara en kusin utan en vän som står mig nära i hjärtat och hon har alltid funnits där för mig!! Känns tungt att hon bor så långt bort och man inte kan träffa henne ofta men man får helt enkelt passa på att ta vara på tiden när hon är hemma och tänka att hon kommer juh faktiskt inte bo där hela livet!!! (Hoppas jag) ; )

                                                                     SAKNAR DIG KUSSEN


                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: