Trött...



Hej!
Har vart en trevlig helg måste ja säga...På fredagen var vi hemma hos min syster...Min lilla systerdotter Livia blev 1 år gammal...=) Det tråkiga var att direkt när vi kommer dit så klämmer lilla Åsa tummen i bildörren...AJ!! Så den är blå åh go ; )

På söndagen hade vi lite kalas för Melvin...Min familj åh Tobbes familj var hos oss och firade Melvin...=) På Måndagen på hans födelsedag hade vi barnkalas..Det var jätte skoj!! Melvin fick en massa fina presenter!! Helt sjukt att han fyllt 1 ÅR!!!

Åh idag var det avslutning på unga mammor =(  Tråkigt men sant... Fick en jätte fin text där dom skrivit om mig och så fick jag massa bilder på mig och Melvin som dom tagit under Melvins första år..=)

Just nu halv ligger ja i soffan med datorn i knäet...Tobbe jobbar över ikväll med = /    Snart bär det av till Enköping oxå..Trevligt=)
Åh snart ska man till frissan åh bli brunett ; )  Kan inte vara blond...Måste juh färga håret hela tiden juh!!! Får juh en svart utväxt en vecka efter man färgat...usch å fy....

Nähe dags att börja göra sig iårdning för sängen...
Kram å God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: