Livet...



Man vet inte vad man har framför sig...Och tur är väl det...
Livet är så orättvist ibland!!!
Människor som gjort allt för att få alla i sin omgivning att må bra, människor som aldrig vart sjuka, människor som har så mycket att leva för och som helt plötsligt avlider utan någon som helt förvarning!!! VARFÖR????!!!!! Livet är så orättvist!!!
Vaför ska dom bästa människor försvinna som vi har här på jorden!!!

För en vecka sen dog min käre svärfar!!!! Han var den bästa farfar åt Melvin man kan tänka sig!!!!!!! Den bästa pappa till min sambo och den bästa och snällaste människa jag någonsin träffat!!!

DU HAR LÄMNAT ETT STORT TOMRUM I VÅRA HJÄRTAN!!! KOMMER ALDRIG NÅGONSIN GLÖMA DIG MIN KÄRE SVÄRFAR!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad vackert skrivit Åsa..
Livet är så orättvist..
Tänker på er
Kram

2008-02-13 | 13:45:26
URL: http://alexandraida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: