God Kväll



Här sitter  jag inne i det varma med levande ljus precis överallt! Ute är det mörkt och kallt!! Hösten närmar sig sakta...
Idag har jag å gubben min vart i Gbg åh shoppat lite, fick köpt en riktigt bra jacka...Dyr men absolute värd pengarna!!!

Har inte vart inne o skrivit på ett tag men vår dator kollapsade så vi fick så vackert köpa en ny och den kom först igår så det har vart tomt utan dator kan ja lova!!!

Imorgon ÄNTLIGEN kommer kusinen min hem till Fbg=) Vi ska träffas på Fredag å ha en kusse kväll!!! Längtar något sjukt mkt tills dess!

Nähe nu ska jag ut å ta en cigg (Mitt dumma nöt som börja på skiten igen efter 9 Månader rökfri!)

Kommentarer
Postat av: Sara

hej asa!!
ja hoppas allt e bra med dig, maste ha varit kul o fa ha en kussekvall me Karin, de blir ju inte sa ofta ni kan ha de nu nar hon bor i Kalmar.
kram

2007-10-01 | 14:41:30
URL: http://sara.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: