Full rulle...



image3Hej!

För min del é det full rulle hela veckan! Enda dagen som det är tomt i min kalender är Fredag! Asså hade ja inte haft min kalender så hade det inte vart någon reda med mitt liv ; )

Jaha nästa vecka ska vi på husvisning igen=) Spännande...=) Åh Ella fyller 1 år!!! Helt sjukt va tiden går!!! Åh sen bär det av till Enköping där vi ska bo hos Tobias kusin...Trevligt, trevligt...

Sen den 28 kommer kusinen hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Karin

Vilket fint kort på Melvin. Gu' vad söt han är :)
Saknar er jättemycket, men det är ju inte längt kvar till jag kommer hem och hälsar på!

2007-09-10 | 22:43:54
URL: http://www.kba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: