Idag



Idag blev Melvin 8 Månader! Tiden springer iväg!!! Jag och min syster var ute i skogen idag med barnen och tog härliga höstkort på dom=)

Nu har Melvin precis somnat så jag ska ta och äta lite sen kommer Pernilla förbi en sväng.. Efter hon gått blir det film tittande tills Tobias kommit hem från jobbet!

Pratade med kusinen min för några dar sen=) Alltid lika kul att få tjöta med henne=) Jag saknar henne så otroligt mycket!! Vi brukade umgås mycket på både dagar å ibland på helger så det märks verkligen att hon har flyttat för mycket man ska göra gjorde man med henne å när man helt plötsligt gör det själv blir allting så tråkigt å man känner sig så ensam! Men,men hon har juh inte flyttat dit för alltid!

Usch just nu precis höll ja på att skita på mig av skräck;) ahha näe då men det knacka på dörren å ja undra ju vem som knackar nu... Pernilla ringer alltid när hon är utanför..Men i alla fall så var det två killar som stod utanför med masker å sa Bus eller Godis... Åh ja mitt nöt sa bus så nu vet man ju inte vad dom kommer hitta på! Fyller väl hela trädgården med toapapper!!! Hahhaa nä usch nej............Hoppas det e ett snällt bus ; )

Nähe nu kommer Pernilla så nu ska jag avsluta här..

Ha en bra Torsdag allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: