Tillbaka!



 
 
 

Hej.


Här var ett bra tag sen man var!
Slutade blogga för väldigt längesen då jag bara kände att jag skrev om det jag gör om dagarna osv... Kände lite att hur roligt är det att läsa om?!
Men har känt länge nu att det kanske hade varit kul att börja igen!

Om ca 1 månad åker jag och min man på honeymoon till Karibien. Vi kommer åka utan barnen vilket känns jätte bra på ett sätt, bröllops resan vill vi ha för oss själva och bara vara vi två. Men sen är det ju så att det allra längsta jag varit ifrån barnen det är en stackars helg fre-sön. Annars har det bara varit över natten!! Så att åka ifrån dom 11 DAGAR känns hel konstigt och jag kommer antagligen gråta som en idiot oxå!
Men idag skrev jag lite med en tjej som precis är hemkommen från 1. Veckas semester utan hennes barn! Jag frågade genast hur detta var och hur allt gått med barnen osv...
Hon berättade att hon bloggade, skrev vad dom gjorde och la upp bilder där som sedan barnen fick kika på hemma på kvällarna! Så nu funderar jag på att göra detsamma! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: