Blogg Stop!



Har haft en period nu med blogg stop då jag känt att jag verken haft tid ork eller lust att blogga!
Men nu känner jag att det hade vart kul att skriva någtra rader igen =)

Igår var sista dagen på mitt sommarvik, har sökt två jobb så vi får se va som händer..

Renoveringen går frammåt och inflyttningsdatumet närmar sig!
Vårt sovrum är klart och burspråket är klart i köket, min pappa har börjat sätta upp köket nu så det är spännande att se hur det kommer bli när det är klart =)

Idag regnar det och är en riktig trist dag så jag och Melvin har kurat ner oss i soffan med täcke och kuddar och kollar på skrotnisse =)






Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Ååå va fint det blir.

Det skall bli så Spännade och se hur det blir.

Barnen får sluta växa nu :p

Hihi.

Jätte mysigt skall det bli :D

2011-09-05 | 20:10:33
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: