Toppen Fest!!!



Igår hade jag fest här hemma för familj och några vänner!
Fasen vad kul vi hade!!! Började med en liten poängpromenad där det var frågor om mig! Mikaela, Kristoffer, Pernilla och Thea vann med hela 10 poäng av 11 möjliga så dom vann mycket fina priser! ;)
Därefter blev det dags för mat, då ja servera köttbullssallad, kycklingklubbor, bröd, plockmat typ annanas och sånt.. Efter maten var det massa mingel och alkoholen flöda!
Lite senare blev det kaffe och kladdkaka, björnbärspaj, glass, maränger, grädde, vaniljsås m.m.
Efter detta lekte vi paketleken! Som vi skratta, gapa och hojta! Alla gick in i leken på fullaste allvar och vinnarna blev Jessica, min bror och Kriostoffer.
Alkoholen fortsatte flöda och senare serverades utomhus kokt korv med bröd!

Resten av kvälllen blev det godis, chips och ännu mera alkohol ;)

Melvin höll sig vaken till ända halv ett! Moa somnade gott runt halv nio.

Jag fick en massa massa fint!!
*Pengar
*två ljusstakar
*Brödrost
*ansiktsbehandlling
*En make up "utbildning"
*blommor
*väska

På tisdag när jag fyller år så kommer jag få present av Tobias =)

Tack alla som var med mig igår på min fest, något ja aldrig kommer glömma!





Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Tack underbara du för en toppen kväll med god mat, god dricka och underbara skratt. Sen att vi är världens små clowner gör det ju hela mycket bättre. Kycklingklubban slår allt :D

Love you. <3

2011-05-22 | 22:01:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline.

Att vi har skulle det ju stå :D

2011-05-22 | 22:03:31
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Svea

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 | 03:22:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: