Moa På Dagis!



Ja herre gud nu går tiden FORT!!! Min lilla, lilla tös är stor nu och har börjat dagis!!!
Jag har vart med henne för tredje dagen idag... I tisdgas å onsdags var jag med hela dagen men idag gick jag hem 10:45 så då vinkade jag hej då och gick.. Men det hade gått jätte bra!
Hon hade blivit lite ledsen när dom skulle in sen oxå när dom satt vid bordet å väntade på maten för då hade det vart lite stimmigt med alla hungriga/trötta barn men de gick bra... Hon hade i alla fall inte gallskrikit!
När ja kom 12:30 låg hon i vagnen men hade inte somnat än.. Men hon somnade sittandes upp i vagnen på väg hem så jag bar upp henne till sitt rum...
Imorgon ska hon vara där HELA dagen utan mamma!! Hoppas det går bra!

I eftermiddag ska jag och Moa hem till Ida och Jouline med Helena och Klara! Då blir det massa babymys och mys å prat med mina vänner!
Melvin ska följa med pappa och morfar till tippen! Det tycker han e latjo!

Idag har snickaren börjat på vårt hus!!!! Så jäkla gött nu börjar projektet dra igång!!! Så ikväll blir det en runda dit och kolla hur det ser ut å hur långt han kommit idag =) Idag ska han nämligen såga ett stort hål från vardagsrum på bottenvåning till vardagsrum på ovanvåning där det kommer till att bli en ny trappa =)

Nu ska jag börja packa ner lite saker som ska med hem till Ida =)

Have a nice day!

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det får man, då får man en snabbare solbränna :) för mig blir det nog inte mycket solning i sommar ;)

men jag klarar mig!! får ta igen det nästa sommar eller fusk sola till hösten =)

2011-05-12 | 19:07:06
Postat av: Helena & Klara

Stora tjejen! Tack för en underbar dag vännen!!

2011-05-12 | 20:05:46
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Tack för en toppen eftermiddag.

Söta unge, hon har blivit så stor så fort.

Idas finaste Moa♥

Tack för en jätte fina boken.

Vi läste en av sagorna innan =)

Kram

2011-05-12 | 22:16:50
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: