HIPP HIPP HURRA!!!



HIPP HIPP HURRA PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!!

Jaha idag har man gått och blivit hela 25 år!

Idag var jag med Ida och hennes söta Jouline på burger inn och åt lunch.. Jätte mysigt hade vi!
På eftermiddagen kom mamma, pappa, syster med familj, min bror och hans Jessica.
Jag fick fina presenter idag igen! Utav Tobias fick jag en jätte snygg gul bikini och en kaffe kopp som jag samlar på.. Fick mig oxå ett par Easytoon, ett par skor som man har när man är ute och går så får man fast å snygg rumpa ;)

På kvällen gick vi en promenad och jag hade självklart dom nya skorna! JÄTTE SKÖNA! Kände direkt i rumpa och ben att man träna..
Sen åkte vi till Willys och köpte massa grönsaker och dipp så nu ska här dippas!

Tack alla som grattat och uppvaktat mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: