Grattis Mor!



Ja idag är det ju då Mors Dag!
Grattis till min underbara mor! All kärlek till dig!

Fick jätte fina liljor av Tobias idag =) Skulle visst få nått mer men det fanns inte inne just då så kanske får nått mer sen..
Fick en liten teckning av Melvin som han målat =)

Hälsade på hos mamma och pappa på förmiddagen och lämna en blomma och fika.

Ikväll ska jag jobba.. jobbar 14-21:15
Började jobba igår och det gick jätte bra! Det är ungefär 1½ år sen jag var där och jobba men det kändes inte som det... Man kommer ihåg allt direkt!
Dock är jag på en ny avdelning så ja känner ju inte brukarna än men det kommer, annars är ju jobbet sig likt.. Börjar på nu å jobba varannan helg innan sommarvikariatet drar igång i juli. Så då ska ja jobba 50% på Berguven (äldreboende för dementa) och så ska ja jobba resten hos mamma i affären =)
Så ja kommer nog få en riktigt bra sommar! =)

Nu är huset sålt! Vi har satt datum att vi ska va ute ur huset den 14 Oktober.. Så nu får vi snabba på med renoveringen av det nya huset ;) Bara 4 månader dit.
SPÄNNANDE!

Nähe nu ska jag umgås lite med min sambo innan jag ska dra mig mot jobbet, han jobbar natt denna vecka så när ja kommer hem så åker han!

Grattis Alla Mammor Där Ute!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: