Regn å rusk!



Idag har det vart trist väder.. Moa beslöt sig för sovmorgon idag vilket mamma Åsa gilla så jag fick ligga kvar i sängen till 09:45 =) Då åt vi frukost och gjorde oss iårdning. Sen åkte vi upp till mamma en sväng och hälsade på.
När vi kom hem fick Moa sova och jag och Melvin satte igång att plocka undan å dammsuga, min duktiga gosse är så hjälpsam!

kl 15 kom Siri, Ella, Ida och Jouline.
Jag bjöd på vofflor och glas idag. Det blev en massa prat och barnen lekte och hade skoj.
Fick mitt sommar schema av Siri idag också och det va ett jätte bra sådant så nu ikväll innan Tobbe åkte till jobbet så fyllde vi i dagis papper inför sommaren som jag ska försöka komma ihåg att ta med till dagis imorgon.

Det blev ingen dans i Tisdags.. Min syster hade fått mail om att det var inställt så det va trist när man sett fram emot det.. men, men det går fler tåg.

Imorgon ska jag jobba och sen ska jag nog försöka gå igenom min garderob och se om jag kan hitta mig något att ha på mig på lördag när jag ska iväg på först sexparty sen en pubrunda.
Sen blir det väl bara en vanlig lugn fredags kväll med min älskling och våra små trollungar och vovven me såklart...=)

Nu ska jag se på det galna tv programmet igen innan det blir sängen.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Åh tack för idag. <3

Älsklings ungar, de växer alldeles för fort =P

Kram



2011-03-31 | 22:12:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Helena & Klara

Vilken mysdag ni haft i detta rusk :)

2011-03-31 | 22:43:28
Postat av: Fanny

Hej Åsa!!

Hamnade visst här och fick läsa vad som händer i ditt liv. Vilken fin familj du har och ni verkar må bra allihop! Det var så längesen vi sågs och tiden går så fort. Ta hand om er! Kramar /Fanny N

2011-04-03 | 17:44:25
URL: http://thisisfanny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: