Olala...



Olala nu har Åsa shoppat igen!!! Och nu MÅSTE det va bra för ett tag ;)
Shoppingen började igår med några timmar med Ida på Gekås =) 3 tröjor, en bh och annat små plock till mig. Moa fick lite kläder men mest fick Melvin och det va han som behövde! Och det var så kul att handla till han igår för det fanns JÄTTE mycket snyggt och jag ville köpt mer än ja gjorde men då hade jag fått flytta till en 1:a ;) Då hade man inte haft råd att bo i hus.. haha...
I alla fall galen shopping blev det och jag kunde inte haft en bättre dag med min vän Ida!

Idag åkte jag och Moa till stan, började med att gå in på Lindex för att köpa byxorna till henne som jag beställde men som var slut, så nu har jag hela outfiten, husvagnsbodyn och byxorna =)


Den coola husvagnsbodyn =)


och byxorna jag köpte idag =)

Tog en sväng igenom rean, vilket jag inte skulle gjort men VILKEN TUR att jag gjorde det! Hitade en jätte snygg kofta som kostat 399 men va nu nedsatt till halva priset så en sån fick mamma Åsa... =)


Koftan frammifrån (Tänk er bort dom leggingsen åh me ett par svarta eller jeans)


En riktigt snygg Åsa kofta =)

Efter Lindex gick vi vidare och Åsa passera en riktigt snygg klänning... Blev en vända in dit för att studera denna klänning, expediten kom fram och sa visst är den söt.. Jag sa ja verkligen, är detta nått man skulle kunna ha på ett bröllop tro?
Oh ja svarar hon det är en klänning för sådana tillfällen..
Jag gick och prova och Moa snäll som hon är satt och kolla på när mamma prova kläder..
Klänningen satt så OTROLIGT bra! Det va en tubtopp klänning och den satt jätte bra över brösten och ja... va ska jag säg!! I LOVE IT!!! Så den fick bli min! Så nu är klänningen klar nu ska det bara till ett par snygga pumps =)

Men nu får ja inte shoppa mer, se hur länge det går ;) Hahaha...

Har bara kommit in i ett sånt shopping rus! Ibland gör jag det och då shoppas det, tänk dom stackars människor som ALLTID har det shopping ruset/beroendet!
Tur man är lite lugn med det i mellan varven!

Nu ska jag snart hämta hem min pojk från dagis =)

Ni får alla ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska bli så spännade att se den i juni:)

2011-03-11 | 13:12:17
URL: http://jenkes.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Du kommer vara snyggast på hela festen, ja strax efter bruden så klart =)

2011-03-11 | 13:45:39
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Åsa

Med min vanliga otur är det väl nån annan som kommer med exakt likadan!

2011-03-11 | 19:27:34
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline♥

Nej gumman så får du inte tänka.

Fast jag har också kommit till två bröllop där vi var 3 tjejer i likadana klänningar mindre roligt =S



Tack underbara du, samma samma lika =D

2011-03-13 | 11:51:50
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: