Mysig dag!!



Idag på förmiddagen gick jag, Melvin, Moa min syster och hennes barn och Zicco till willys för min syster skulle handla.. Det va bra motion ska jag säga och putta Moa i vagnen och Melvin som stod på åkbrädan och en hund i ena handen plus blåst och en dunder förkylning! Så trött kan ni tro att jag var när jag kom hem! ;)

I eftermiddag hade jag Ida, Helena och deras barn Jouline och Klara på besök =) Massa fika mys och babyprat! Har inte träffat Helena och hennes lilla tös sen hon kom för FYRA MÅNADER SEN!!! Så det va jätte kul! Tjejjer det måste vi göra om SNART!!
Jag och Ida köpte oss varsitt as coolt ed hardy mobil skal till våra iphone! Jag hoppas verkligen att dom är bra för dom såg riktigt jävla bra ut plus att dom skyddade skärmen.. Så vi får hoppas att det inte kommer bli ett bökigt skal! Men vi får se när vi får det hur det är!

Jag blir så trött på denna förkylning alltså! Plus att jag har blivit drabbad på ena ögat! Antagligen är det förkylningen som satt sig där med, hoppas på att det är bättre imorgon för det gör ont varje gång ja blinka!

Jaha fredag imorgon, det GILLA vi för då är det LÖN!!! Fy fasen va fattigt det vart nu i slutet på månaden! Det ekar tomt i både kyl och frys!
Så imorgon blir det STORHANDLING!!! Vi har typ slut på allt sånt som man inte brukar köpa varje månad så som toapapper, hushållspapper och tvättmedel m.m. så det kommer bli DYRT imorgon!!! Så imorgon om ni ser två vagnar fulla med varor men inte ser nån som kör så är det vi som gömmer oss bakom allt! ;)

Jag pratade med min syster idag och jag ska börja träna med henne! Jag är så SUR! För om ni minns kanske för länge sen så skrev jag om min magdans om hur mycket jag längtar tills den börjar...
Det va såhär att Pernilla som jag dansar med hon ringde och anmälde oss över telefon, och sen så skulle magdansen börja på måndags kvällen och på torsdagen så fråga Pernilla mig om jag fått inbetalningen och jag sa nej så vi tyckte det va konstigt så Pernilla ringde upp dom och sa näe era namn finns inte med!
Pernilla bara va fan!! Jag ringde ju och anmälde oss, men hon i telefon visste inte vad som hänt och sa att termin två har redan vart  gånger men vi kunde hoppa på mitt i, men vi sa nej till det för jag mena då har man ju missat hela koreografin och man hänger inte med så vi får vänta tills nästa gång och det kanske inte blir förens till nästa år ja har ingen aning! =(
Så nu har jag ju ingen träning så jag ska med min syster och dansträna och hon säger att det är skit kul så jag ska hänga med henne på det, men det blir väl nästa vecka för denna veckan är jag ju som sagt SÅ förkyld!

Snart blir det att titta på dårhuset innan det blir sängen!

Tack Ida och Helena för idag! Jätte mysigt! Och tack syster för motionen jag fick idag med dig ;)


Moa leker hemma efter promenaden =)


Moa i knäet på min underbara vän Ida!


Helenas söta tjej Klara längst fram och Idas sötnos Jouline längst bak =)



Kommentarer
Postat av: Helena & Klara

Tack själv!! MÅSTE göra om detta snart igen, fast kommer ni till mig kan jag inte lova att det blir lika god fika! :D tack tjejer!

2011-03-24 | 21:26:04
Postat av: Åsa

Det behövs verkligen inte va nått speciellt till fika, så ska du inte känna!!

2011-03-24 | 21:28:34
URL: http://atmz.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

HUR FAN SER JAG UT???????????????????

Hmmmm

Jag skall nog hålla mig borta från kameran =S

hihi töserna blev så fina.



Tack gumman.

2011-03-24 | 21:30:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Helena & Klara

Haha ber mamma baka hennes Goa kanelbullar :D

2011-03-24 | 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: