Bror hemkommen =)



Nu har min bror kommit hem från Australien där han varit i 5 veckor, och han var SÅ brun! Knappt avendsjuk alls!!!

Inatt har sömnen vart si och så.. Moa har vart gnällig för 3:dje dagen idag och natten till idag sov hon oroligt och hon var tät i näsan.. Men på morgonen hitta jeg ett litet gryn så nu finns det hela 5 tänder i munnen på min lilla tös.
Hon har vart gnällig idag med, hon har inte sagt ett knyst sen ja la henne så hon sover nog bättre inatt =)

Fick ett roligt besked idag och det var att vår nya dator antagligen kommer i veckan =) Ska li skönt att ha sin egna igen, är jätte glad och tacksam som fått låna vår kompis dator men skärmen är lite knas så man blir bra irreterad i mellan åt... Men som sagt hellre det än att inte ha någon alls så TACK! =)

Idag har vi vart på banken och vi fick grönt ljus att låna pengar till renovering trots att vi inte sålt det hus vi bor i nu..Så det va skönt att höra, så imorgon ska Tobbe ringa snickaren och då kommer vi nog få mer ett exakt datum när han börjar. Längtar!!!
Kommer nog bli jätte bra, det hus vi bor i nu är 124 kvm och det nya huset kommer bli ca 180 kvm.

Har precis kollat på Familjen Annurlunda...
Nu ska jag ringa min kusin och prata en massa för det va längesen sen så när Tobbe kommer hem så blir det BigBrother och chokladpudding med grädde =P

Jag vet! Onyttigt men SÅ GOTT!!!


Kommentarer
Postat av: hanna hansson

HIttade din blogg via fanny.

Funderar på att åka till gekås och min son är din sons ålder och undrar om du kan lägga ut bilder på det du köpte till honom?

2011-03-15 | 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: