Bra sko köp!



Måndag kväll 10:30 kommer Melvin upp ur sängen och är jätte varm, det visa sig att min lilla kille fått jätte hög feber! Så hela dagen igår låg han i feber så det blev inte många knop gjorda! Moa va gnällig och ville bli buren hela tiden och mamma Åsa hade EXTREM huvudvärk HELA dagen =( Usch vilken jobbig dag det var! Plus att Tobbe jobba eftermiddag så jag va hemma själv... Men så är det..
Som tur va så var det inget långvarit för han har vart feber fri hela dagen och Moa är den glada Moa igen som man är van vid, dock är båda två förkylda med hosta och snoriga näsor...

Idag på förmiddagen innan Tobbe åkte till jobbet så åkte vi ner till stranden och Melvin kollade på vågorna.. Efter det blev det lite mathandling på coop.

På eftermiddagen bakade jag och Melvin muffins som vi sen bjöd Nicklas och Jessica på..
Jag, Jessica och barnen åkte ut till skoaffären och kollade på skor till Moa. Had sån tur och hittade ett par söta PAX skor på rean så dom kosta 174:- Hade kostat 249 innan tror ja det va. Så det tyckte jag va ett bra köp.. Så nu kan min lilla tös springa ute med =)


SÖTT =)

Efter det åkte vi hem till min bror och Melvin hjälpte till att klippa ner trädgrenar, han hjälpte till att bära bort dom och slänga dom i en stor hög. Han älskar att vara utomhus och är alltid så hjälpsam!
Vi fick källsmat där och sen begav vi oss hemmåt och var hemma runt åtta.
Moa sover och Melvin kollar på djungelboken men ska snart gå upp med han.

Idag skulle jag igenligen träffat Malin och imorgon skulle jag träffat Ida och Helena men fick ställa in nu pga av sjuka barn... Nu e juh Melvin iofs feber fri men både Ida och Helena har små bebisar och jag har ingen lust att riskera att dom får den hosta mina barn har!

Nähe nog om allt! Nu har jag kramp i armen av denna knas dator (Borde ta ett kort på mig om hur det ser ut när jag sitter och bloggar)
Tror jag ska be Melvin ta ett kort på detta redan nu ;)

haha såhär snygg är man alltså just i detta nu ;) högerarmen tar stryk kan ja säg, man måste pallra upp datorn med en kudde för att skärmen inte ska hacka.. går bara att ha skärmen i ett läge.. Men SNART får vi våran nya =)

Lägger upp lite bilder sen dagen hos min bror oxå.


Melvin jobbar och sliter..


Moa provar nya skorna..

Till Hanna som kommentera förra inlägget:
Jag har kort på kläderna på min mobil och jag vet inte hur man lägger upp från mobilen till bloggen men jag ska se om jag hinner imorgon att föra över bilden till datorn.. Det är ingen jätte bra bild jag har men då ser du lite av kläderna jag köpte, som jag skrev så fanns det otroligt mkt fint så åk dit ;)


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Sätt bara in sladden som du laddar mobilen med till datorn så kan du föra över korten =)

Hahah du är så söt när du skriver

Puss

2011-03-16 | 21:41:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Helena & Klara

Skönt att se att dom mår bättre! Får se till att ta det en annan dag snart! Puss och kram

2011-03-16 | 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: