Börjat i köket..



Idag har vi vart i huset hela dagen och Tobbe har rivit väggen och ett skåp under den BRANTA trappan i köket. Allt vi kan göra själva gör vi för det är inte billigt med snickare!
Vi åkte till huset på förmiddagen och då kom även min syster och hennes två töser och dom lekte utomhus, sen ringde även Ida som hade vägarna förbi och med sig hade hon Frida så dom kom och prata en liten stund =)
Sen på eftermiddagen kom mor och far och fikade och kollade runt lite i huset innan stället rivs ;)
När dom åkt så duschade jag och gjorde mig iårdning sen åkte vi till Mikaela och Kristoffer och blev bjudna på jätte god mat och massa prat och skratt!

Inatt hoppas jag att Moa sover bättre, natten som var så hade hon svårt att somna och när hon väl somna så vakna hon typ 3 ggr på natten...
Ikväll hade hon oxå svårt att sova så vi får se hur det går... Kanske fler tänder på gång igen..

Imorgon blir det babycafé med Ida och våra töser =)

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: