Idag öser det ner!



Ja idag öser regnet ner! Vilket skit! Men,men.. Jag har vart hos min syster på förmiddagen sen så ville inte Melvin sluta leka med sin kusin när Moa ville hem och sova middag så då tog vi med kusinen Livia och åkte och köpte mos å korv som nu är uppätit och barnen leker i uterummet med regnet som smattrar på taket.. Moa sover gott i sin säng =)

Var på IKEA igår med mor, far och Moa.. Kollade på möbler som ska inhadlas sen och så kollade jag på köksavdelningen och vi har eventuellt kommit fram till vilket det blir. Kollade även på en säng till Melvin men hittade inget som passade... Dock hittade jag en PERFEKT säng här i stan i en möbelaffär så den är reserverad till oss =) Trodde vi skulle klara oss med att vänta me å köpa en ny säng till honom tills flytten men det gör vi inte, hans säng är alldeles för liten och han kommer in till oss nästan varje natt pga sängen är för liten och han vaknar när han vänder sig och slår i väggen..

På lördag blev jag bjuden på tjejfest! ATTANS med att det är just då som ja ska iväg på kalas! Hoppas tjejjerna planerar om eller bokar in en fest snart igen för ja hade så gärna velat komma!!

Nähe nu ska jag försöka få ordning på mitt hår för det har ja inte alls lagt nån energi på idag!

Här Fia kommer bilden på min tatuering på foten som du va nyfiken på att se ;)


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline.

Ja absolut det vill jag jätte gärna göra :)

Vi hittade massa blommor längs

Vägrenen men sen om jag kan binda någon

Krans återstår att se ;)

2011-06-23 | 18:56:55
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Fia

ÜBERTJUSIGT!!!!!!! Dom säger att foten gör ont, är det sant?!? =) Hoppas ni får en fin midsommar!!

2011-06-24 | 06:41:10
URL: http://fantastiskafia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: