The Big 4



Idag har vart en helt underbar dag rakt igenom!

Var hos min syster på förmiddagen och där fick barnen och även jag =) haha prova på deras nya vatten rutchkana!! Gisses så kul det va!! Haha... Så där latja vi en stund på förmiddagen.. När vi kom hem hade Tobbe nästan precis blibit klar med att bygga ihop Melvins nya säng =) Så bra blev det!!

Sen åkte Tobbe till göteborg för han är på The big 4 ikväll! Inte avis alls! ;)
Så jag och barnen, mamma och pappa åkte ner till stranden och badade! För första gången i år! Jätte härligt! Melvin ville va i vattnet i stort sett hela tiden!
Efter besöket på stranden åkte vi hem till mamma och pappa å grilla.. Mumma!

Nu har jag lagt barnen och sitter å tittar på The big 4 på tv som går live sänt nu på kanal 1 men det e ju 1 på miljonen att lyckas se Tobbe där bland ALLT folk!

Har köpt mig en godis påse så nu ska jag göra det lite mysigt för mig här hemma i tv soffan =)

Imorgon ska jag träffa Siri och hennes söta lilla Ella, då ska Siri hjälpa mig att ta bort löshåret... Synd på ett sett men det e bäst igentligen för fasen va VARMT!! Jobbigt att sköta när det är varmt och SÅ mycket hår!! Så ja nu ryker det!

Lite bilder kommer såklart upp också efter denna fantastiska dag! =)




Kommentarer
Postat av: ˙·٠•●♥ Ida & Jouline ♥●•٠·˙

Det skall bli mysigt att ses på onsdag =)

Va stor Moa ser ut på det kortet med spaden.



Kramiz

2011-07-06 | 11:41:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: