Fun City



Igår var vi på Fun City i varberg hela familjen, det var bra väder! Varmt men ändå inte JÄTTE varmt så man svettades hela tiden utom lagom helt enkelt =)
Barnen tyckte det var jätte kul och till och med Moa kunde åka många saker =)
Jag har aldrig ridit på en kamel men har alltid velat så stod ja å Melvin i kö för han skulle rida. Men han tröttna på att stå i kö och vänta så precis när det var hans tur så ville han inte så då tänkte ja va fan då hoppar ja på för jag har ju alltid velat prova! Åh det va lite coolt så nu har man gjort det oxå ;)
Melvin red på en häst istället och det var första gången han gjorde det och han tyckte det var jätte kul!
Vi var där vid elva på förmiddagen och kom hem vid halv sju på kvällen så det va jätte mysigt!

Idag ska jag jobba.. Känns helt okej att gå till jobbet idag ;)
Men nu ska jag nog allt ta tag i att framkalla bilder! Jag hade som regel ett tag att framkalla bilder en gång i månaden så är det lättare när man sorterar dom men nu har jag inte framkallat kort på 6 MÅNADER!!! Så jag ligger efter om man säger så!!!!
Plus att jag gör egna foto album till Moa och dom är inte klara på långa vägar, jag har gjort en 7 album ca till Melvin som han ska få när han blir större och vill göra detsamma till Moa! Det blir fint och kul minne för dom men oj oj vilket pill att klistra, klippa och skriva... Det läggs många, många timmar på sånt arbete.. Men det är det värt =)

Hoppas ni alla får en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Helena och Klara

Ååå vad det låter som att ni har haft en kanon dag!! lägtar tills klara blir lite större så manb kan hitta på massa kul saker :P ( dock är det lika roligt nu när hon kryper och har sig :P )

2011-07-29 | 18:37:39
Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter! Roligt när du uppdaterar :)

2011-07-29 | 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: