Börjat jobba!!



Att jag börjat jobba märks för jag har aldrig tid/ork att sätta mig ner och skriva! Nu skriver ja enbart för att ni ska veta att ja lever! ;)

Det är så sjukt mkt med ALLT nu!! Renoveringen, jobb, barn, besök av Tobbes släkt från Enköping och så all planering å bokning ja haft för mig inför tisdag då jag och Tobias firar 9 år tillsammans och 7 år förlovade...

Så nu är jag inne i ett sånt här långt uppehåll när det gäller mitt bloggande!!! Men jag hoppas att allt snart ska lugna ner sig så jag får ork å tid igen =)

Nu blir det snart sängen för det är min jobb helg denna..


(Idag när vi var i Ryggebo kom en bil körandes upp på vår gårdsplan. Då hade dom med sig en hund i bilen som såg ut EXAKT som Zicco! Blivit påkörd och stendött och grannen tipsade om att det kunde vart vår hund men tack gode gud det var det inte!!!! Zicco var glad och sprang runt på gården! =) Jag tog bilen och åkte runt till alla hus och fråga om dom sakna en hund, men hitta ingen.. sen såg ja en bil som såg förvirrad ut å såg ut att leta så jag körde efter dom och följde dom hem och mycket riktigt, han leta efter sin lilla schnauzer som var borta! Stackars dom hundägarna, lider med dom!!! Dom var glada och tacksamma för ja gjorde allt för att hitta dom!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt att du uppdaterar lite :) men så hemskt med hunden :(

2011-07-24 | 07:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: