Trodde vi skulle klarat oss!



Men icke!!! Magsjukan bestämde sig för att hälsa på familjen Jacobsson/Andersson oxå!! Än så länge är det jag och Moa som drabbats! Men jag är mycket bättre idag så imorgon sk Tobias jobba igen (Vart hemma pga vård av barn) Moa spydde två ggr inatt bara och sen dess har hon vart pigg och ätit så vi får se om det gett med sig, det verkar i alla fall vara en kort magsjuka för min syster dotter började spy igår kväll en gång bara sen sov hon gott hela natten och idag är hon som vanligt!
Vi får se om Tobias klarar sig ifrån det, Melvin har vart lite kass i magen så han kan ju fått en mildare grad av de hela..

Hur som helst så har vi fått låna en dator nu av våra två vänner =) Så det va toppen för det är bra länge att va utan dator annars för mig som går hemma och är mamma ledig. Vår nya dator kommer ju inte förens i Mars-April!!!
Åh det e sjukt faktiskt hur mkt man igentligen använder en dator! Det märker man så fort man blir utan!

Måste visa upp mitt nya köp förra veckan... Kunde inte motstå! Har alltid velat ha en sådan men kännt nja är det min stil å så... Men så fanns den på rea. Kostat 499 men nu 119 så det va som hittat ;)
Riktigt snyggt över skinnjacka;)


Så ser den ut då ja ;)

Slänger upp lite bilder på mina sötnosar oxå;)


Melvin kör Moa i lära gå vagnen ;)


Nu kan man få upp en liten toffs på Moa =)

Nähe nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite...


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Usch gumman stackars er. Hoppas att ni slipper skiten snart.

Gud så snygg tänk om man kunde ha en sån kropp som du. Jag skulle se ut som en valross i en sådan. =S

2011-01-20 | 23:01:21
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: