SNÖ!



Idag vakna man upp til en massa massö snö!
Min syster och hennes små söta töser skulle komma och hälsa på så jag gick ut och skotta uppfarten så dom skulle komma fram med bilden och efter det blev jag helt slut! Tungt me snö!

Längtar efter våren och sommaren nu faktiskt, slippa alla dessa kläder av å på så fort man ska ut! Sen längtar jag oxå till våren så dom kan sätta igång med renoveringen av vårt hus!
Vi var där igår hela familjen och eldade. Hela 10 grader var där!! Brr.. Kallt! Vi gick igenom lite möbler som står där (efter Tobbes pappa) och kolla vad vi skulle behålla och inte.
Sen gick vi och drömde oss bort om hur det kommer se ut efter renovering åh jag gick me alla mina inrednngsplaner i huvudet och såg de färdigt framför mig =)

Nu har min syster åkt hem och jag ska sminka mig och väcka Tobbe (som jobbat natt) sen ska jag iväg och jobba lite granna.

Trevlig dag allesammans i snödrivorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: